Politika pošiljanja

(datum zadnje spremembe 01.02.2025)


 

Dobavni rok

Dobavni rok izdelkov v naši spletni trgovini je označen na strani posameznega izdelka. Za vsa naročila velja dobavni rok od dneva prejma plačila. Dobavni rok ne vključuje transportnega časa dostave.

Izdelke, katere izdelujemo sami odpremimo najkasneje v roku 7 delovnih dni. V kolikor so izdelki narejeni po naročilu oz. po meri, se lahko dobavni rok podaljša.

Ostali izdelki so na zalogi pri nas oz. pri naših dobaviteljih. Rok dobave najkasneje 10 dni.

V primeru naročila izdelkov z različnim rokom dobave bomo odpremili vse skupaj. Upošteva se daljši rok dobave.

Trenutno naročila po povzetju  niso možna.

V primeru večjega obsega naročil in v primeru, če zmanjka zaloge blaga se lahko čas dobave podaljša, o čemer vas obvestimo preko elektronske pošte. V kolikor želite prejeti naročene izdelke izrecno do željenega časa, nas pred oddajo naročila kontaktirajte.

V primeru, da katerega od izdelkov ni na zalogi ali kako drugače ni več dobavljiv boste o tem obveščeni. V tem primeru lahko izberete drug izdelek ali pa zahtevate vračilo kupnine. Dolžni ste preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo. Pri naročilih na podlagi povpraševanja preko kontaktnega obrazca ali elektronske pošte se predhodno dogovorimo tudi o roku dobave.

Dostava

Naročeno blago vam na vaš naslov dostavi Pošta Slovenije oz. ena od veljavnih kurirskih služb GLS, DPD… Zaradi boljše storitve dostave, sledenja pošiljk in zadovoljstva naših strank, bodo stranke obveščene z e-mail-om  in/ali SMS sporočilom.  Sledenje pošiljk ni vedno zagotovljeno.  Možnosti plačila po povzetju trenutno ne omogočamo.

Po predhodnem dogovoru je možen osebni prevzem naročenega blaga na naslovu podjetja: Naturinsa, Volča 25, 4223 Poljane nad Škofjo Loko.

Stroški dostave

Stroški dostave se samodejno izračunajo v košarici, potem ko izpolnite svoje osebne podatke. 

Za vse pošiljke po Sloveniji v vrednosti do 75 € zaračunavamo enotne transportne stroške na pošiljko. 
Za vse pošiljke po Sloveniji v vrednosti nad 75 € je dostava brezplačna.  

Enotna cena transporta je za paket teže do 5 kg.
Za vse ostale države pošljite povpraševanje glede cene in možnosti transporta. 
Za večje količine se transport obračunava drugače. Pošljite povpraševanje na info@terrasleep.si

Dajatve in davki

Podjetje Naturinsa je zavezanec za davek na dodano vrednost, ID številka za DDV: SI73974757. Kupec je za vsa naročila v naši spletni trgovini dolžan poskrbeti za plačilo ustreznih dajatev, davkov in drugih pristojbin, ki jih določa država.

Poškodbe pri dostavi

Svoje naročilo preverite takoj ob prejemu. Če je pošiljka poškodovana, se prepričajte še preden dostavni kurir zapusti vaš naslov. Opozorite kurirja na morebitno poškodbo paketa. V kolikor je poškodovana tudi vsebina paketa, od kurirja zahtevajte reklamacijski zapisnik. Shranite vse potrebne podatke dostave/ kurirja in v kolikor opazite kakršno koli škodo, po pregledu, ko je voznik že zapustil vaš naslov, ohranite vso embalažo pakiranja in nas obvestite, v kolikor je poškodba vplivala tudi na samo blago.

Prosimo, prijavite škodo v roku 48 ur po prejemu pošiljke, na info@terrasleep.si. Svetujemo vam, da fotografirate poškodovane dele, prav tako tudi poškodovane dele embalaže. Fotografije in reklamacijski zapisnik lahko pošljete tudi po standardni pošti na naš naslov, v kolikor bi preko e-mail naslova imeli težave. Slike potrebujemo kot dokaz, da obvestimo prevozno podjetje in vložimo zahtevek za nastalo škodo. Po zaključenem postopku, bomo poškodovane predmete in njihovo embalažo pregledali, vrnili in zamenjali.

Nedostavljena pošiljka

Če paketa niste prejeli 48 ur po predvidenem roku dobave, se šteje kot izgubljen. Pred tem časom ni mogoče podati zahtevka za nedostavljeno pošiljko. Če vaš paket niste prejeli v skladu s pričakovanim rokom dobave, nas obvestite v roku 24 ur od pričakovanega datuma dostave.

Nepravilen naslov za dostavo

V primeru, da nam je stranka posredovala napačen naslov za dostavo, bo naročilo imelo zamudo, zaračunani pa bodo tudi dodatni stroški pošiljanja in upravljanja s paketi. V tem primeru se stroški pošiljanja zaračunajo, tudi v primeru, ko je kupec imel možnost koriščenja brezplačnega prevoza. Stroški pošiljanja bodo obračunani, poravnati pa ste jih dolžni kurirju po povzetju blaga.

Zavrnitev paketa

Če je bil paket zavrnjen ob dostavi, potem povračilo kupnine ne bo odobreno. Prav tako vam bomo zaračunali vse dodatne stroške, ki bi nastali pri zavrnjeni pošiljki. Dodatni stroški pošiljanja bodo veljali tudi, če  je bil nakup opravljen z možnostjo brezplačne dostave.
Zavrnjene pošiljke ostanejo v naši lasti, dokler nam stranka ne nakaže zahtevanega plačila za ponovno pošiljanje naročila. Če zahtevanega plačila za ponovno pošiljanje ne prejmemo v roku 30 dni po prvi neuspeli dostavi, potem se vaš nakup zaseže. Ni mogoče zahtevati vračila (preberite politiko Vračilo in zamenjava izdelkov).