Politika pošiljanja
(datum zadnje spremembe 01.02.2020)
Dobavni rok
Izdelke, naročene v naši spletni trgovini, običajno izdelamo in odpošljemo v roku 5 delovnih dni od dneva potrditve naročila, kar ne vključuje časa dostave. V primeru večjega obsega naročil in v primeru, če zmanjka zaloge blaga se lahko čas dobave podaljša, o čemer vas obvestimo preko elektronske pošte. V koikor želite prejeti naročene izdelke izrecno do željenega časa, nas pred oddajo naročila kontaktirajte.
Dostava in dostavni rok
Naročeno blago vam na vaš naslov dostavi ena od veljavnih kurirskih služb: GLS, DPD, Pošta Slo… Večina naročil je izdelanih in poslanih v roku 5 delovnih dni, kar ne vključuje časa dostave 1-2 delovnih dni. Po predhodnem dogovoru je možen osebni prevzem naročenega blaga na naslovu podjetja: Naturinsa, Volča 25, 4223 Poljane nad Škofjo Loko.
V primeru, da katerega od izdelkov ni na zalogi ali bi se izdelava utegnila podaljšati, boste o tem obveščeni. V tem primeru ne velja 7 dnevni dobavni rok, hkrati pa imate možnost odstopiti od pogodbe in zahtevati vračilo kupnine. Dolžni ste preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo. Pri naročilih na podlagi povpraševanja preko kontaktnega obrazca ali elektronske pošte se predhodno dogovorimo tudi o času izdelave.
Stroški dostave
Stroški dostave se samodejno izračunajo v košarici, potem ko izpolnite svoje osebne podatke.
Dajatve in davki
Podjetje Naturinsa je zavezanec za davek na dodano vrednost, ID številka za DDV: SI73974757. Kupec je za vsa naročila v naši spletni trgovini dolžan poskrbeti za plačilo ustreznih dajatev, davkov in drugih pristojbin, ki jih določa država.
Sledenje naročila
Ko bo naročilo odpremljeno, vas bomo o tem obvestili po elektronski pošti. Sledenje pošiljk na območju Slovenije ni vedno zagotovljeno.
Poškodbe pri dostavi
Svoje naročilo preverite takoj ob prejemu. Če je pošiljka poškodovana, se prepričajte še preden dostavni kurir zapusti vaš naslov. Opozorite kurirja na morebitno poškodbo paketa. V kolikor je poškodovana tudi vsebina paketa, od kurirja zahtevajte reklamacijski zapisnik. Shranite vse potrebne podatke dostave/ kurirja in v kolikor opazite kakršno koli škodo, po pregledu, ko je voznik že zapustil vaš naslov, ohranite vso embalažo pakiranja in nas obvestite, v kolikor je poškodba vplivala tudi na samo blago.
Prosimo, prijavite škodo v roku 48 ur po prejemu pošiljke, na info@terrasleep.si. Svetujemo vam, da fotografirate poškodovane dele, prav tako tudi poškodovane dele embalaže. Fotografije in reklamacijski zapisnik lahko pošljete tudi po standardni pošti na naš naslov, v kolikor bi preko e-mail naslova imeli težave. Slike potrebujemo kot dokaz, da obvestimo prevozno podjetje in vložimo zahtevek za nastalo škodo. Po zaključenem postopku, bomo poškodovane predmete in njihovo embalažo pregledali, vrnili in zamenjali.
Nedostavljena pošiljka
Če paketa niste prejeli 48 ur po predvidenem roku dobave, se šteje kot izgubljen. Pred tem časom ni mogoče podati zahtevka za nedostavljeno pošiljko. Če vaš paket niste prejeli v skladu s pričakovanim rokom dobave, nas obvestite v roku 24 ur od pričakovanega datuma dostave.
Nepravilen naslov za dostavo
V primeru, da nam je stranka posredovala napačen naslov za dostavo, bo naročilo imelo zamudo, zaračunani pa bodo tudi dodatni stroški pošiljanja in upravljanja s paketi. V tem primeru se stroški pošiljanja zaračunajo, tudi v primeru, ko je kupec imel možnost koriščenja brezplačnega prevoza. Stroški pošiljanja bodo obračunani, poravnati pa ste jih dolžni kurirjo po povzetju blaga.
Zavrnitev paketa
Če je bil paket zavrnjen ob dostavi, potem povračilo kupnine ne bo odobreno. Prav tako vam bomo zaračunali vse dodatne stroške, ki bi nastali pri zavrnjeni pošiljki. Dodatni stroški pošiljanja bodo veljali tudi, če je bil nakup opravljen z možnostjo brezplačne dostave.
Zavrnjene pošiljke ostanejo v naši lasti, dokler nam stranka ne nakaže zahtevanega plačila za ponovno pošiljanje naročila. Če zahtevanega plačila za ponovno pošiljanje ne prejmemo v roku 30 dni po prvi neuspeli dostavi, potem se vaš nakup zaseže. Ni mogoče zahtevati vračila (preberite politiko Vračilo in zamenjava izdelkov).